Zoeken

€ 0 to € 5,000

Gevonden 0 Resultaten
Resultaten

Klachtenregeling

Klacht over een advertentie op Huurflits.nl

Huurflits.nl probeert zo actief mogelijk alle gegevens op haar website te controleren. Hierbij proberen wij fraudeurs, oplichters en bedriegers te weren. Valse advertenties te verwijderen en content die niet voldoet aan de wetgeving of inbreuk vormt op rechten van een ander. Wanneer je toch een object tegen komt, dat naar je mening, niet op de website hoort. Kun je de notice-and-take-down procedure melden zodat we direct actie kunnen ondernemen. Klik hiervoor op “Stel hier je vraag” en meld het probleem via email. Emails die binnen komen op deze mailbox lezen wij 7 dagen per week en indien nodig wordt er direct actie ondernomen.

Meer over de Notice & Takedown procedure. 

Klacht over het platform Huurflits.nl

“We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@huurflits.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Twee revisies vergelijken